środa, 14 lipca 2010

Pies i morze :)

W ostatni weekend (jak w większość weekendów) wyskoczyliśmy do Władysławowa na plażę
Co się tyczy psa jest prawdziwym podróżnikiem, nie marudzi nawet w najgorszych warunkach .. nie szczeka nie piszczy nie jest jej niedobrze, nie chce jej się siku, jednym słowem idylla...pod warunkiem że Trzymam ją na rękach.. co odbija się na moim komforcie jazdy.. futro wszędzie, ciepło, wbija kości gdzie popadnie i ciężko na dodatek :)
Co gorsza sezon w pełni więc miejsc siedzących brak ... upf mimo wszystko było warto..
Plaża
Większość czasu pies spędza w tej pozycji, co najwyżej wchodzi po własne kolana do wody ..
Były próby przekonania małej do wody ale kończy się to trzęsawką na rękach.. podrapaniem kiedy zanurzamy ogon, a następnie ...hiper szybkim "pieskiem" do brzeguDroga powrotna pełen wypasik miejsca wolne, i nawet dostęp do okna, a mimo tego była tak padnięta że zero entuzjazmu.. ja zresztą też..
Z wesołego weekendu przynosimy najczerwieńsze barwy wojenne jakie miałam dotychczas i całą noc na "aua, sorki, nie dotykaj mnie!" :) oraz informację bezcenną "Pies umie pływać aczkolwiek wybiera odkrywanie uroków stabilności piachu pod łapą i przedkłada to na machanie łapami w czymś co jest mokre i szumi" jednym słowem prawdziwa SUKA RATOWNIKA ;)

Tak sobie myślę że na tym ostatnim zdjęciu przypominam rosyjską matronę zmęczoną życiem :):):) ale zajebiście byłam padnięta od upału .. spalona i generalnie ..spaaaaać:) ale fakt faktem mine mam ha ha ha :) zajebiste jest to zdjęcie :)
Prawda jest taka że nawet już mi się uśmiechnąć nie chciało :):):) i miałam wyjebane na wszystko ... nawet olałam fakt że spada mi ramię od sukienki :)
Tołstojowska Nadzieżna Matriosza Bugażejewa :) przed praca w oborze :):):):):)
no bydło w sumie na kolanach już nawet trzymam ;D

1 komentarz:

  1. podsumowując - poskromiłaś złośnicę;)
    można by również rzec... morze wycisnęło 7 poty z tej drobnej, niewinnej i słodkiej bestii demolki;)
    A Ty, droga Madziu, wyglądasz nie mniej uroczo (bo nie po to pokazujemy siebie na zdjęciach, aby nie zasłużyć na komplementy;p) do tego kwitnąco i pewnie prażynkowo;) fryzurka yammy!!!

    nie mniej urocza - Lenani;*

    OdpowiedzUsuń