czwartek, 19 listopada 2009

!



!
Tak!
Szanowni Państwo ogłaszam że albo mój pies cierpi na jakąś przerażającą chorobę albo ma potłuczone ograny wewnętrzne i stąd drobna kropeczka krwi w sikach ... ale najprawdopodobniej krew oznacza CIECZKĘ !
TAM DA DA DAM :)
Mamy cieczkę
co ciekawe nie mogę powiedzieć żebyśmy były jakoś molestowane na ulicy przez amantów... może to wszystko to jakieś przesadzone historie? o tych psach czatujących na suczkę pod drzwiami itp?
:)
moje maleństwo dorasta ;)ps: gdyby były wątpliwości na pierwszym foto moje psisko zajada kość .. już jej nie ma .. :)
ale ile radości :)
i świeżynka czyli ja i ona wczoraj wieczorem :)
a teraz Państwo wybaczą ale udaję się poprzytulać mojego Cieczkowego Potwora :)

2 komentarze:

  1. Cieczkowy potwór... strach się bać :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozdrawiamy serdecznie razem z Kluską i gratulujemy kolejnego kroku w dorosłość. My jeszcze czekamy... A potem się sterylizujemy, żeby żyć długo i w pełni zdrowia!:)
    Weronika i Klusia

    OdpowiedzUsuń